Serviceaftale handler om kunderelationer. Som kunde i Design4web er det vigtigt at du føler det enkelt og trygt at være kunde i Design4web.
I kan med en Serviceaftale forvente fra Design4web:
- SLA (Service Level Agreement) indenfor 48 timer (arbejdes timer) påbegyndes arbejdet hvis muligt, på arbejdsdage Man-Fredag fra kl 9-5
- Support til 1 hjemmeside eller webshop, rettelser, sletning, upload af færdigt indhold defineret som indhold og menu
- Opdatering af plug-in/moduler forbeholdt decimal opdateringer dvs. v/ 1.(xx)
- Opdatering af WordPress forbeholdt decimal opdateringer dvs. v/ 1.(xx)
Abonnementet er ikke omfattet af:
(og bliver afregnet pr. time (+ pr. km.)
- Udkørende support
- Redigering af modtaget materiale
- Opdatering af plug-in/moduler ved fuld opdatering dvs. v/ 1.(xx)
- Opdatering af WordPress ved fuld opdatering dvs. v/ 1.(xx)
- Fjernsupport
- Guides eller undervisning