Hvad kan vi hjælpe med?





Serviceaftale handler om kunderelationer.  Som kunde i Design4web er det vigtigt at du føler det enkelt og trygt at være kunde i Design4web.

ServiceaftaleI kan med en Serviceaftale forvente fra Design4web:

  • SLA (Service Level Agreement) indenfor 48 timer (arbejdes timer) påbegyndes arbejdet hvis muligt, på arbejdsdage Man-Fredag fra kl 9-5
  • Support til 1 hjemmeside eller webshop, rettelser, sletning, upload af færdigt indhold defineret som indhold og menu
  • Opdatering af plug-in/moduler forbeholdt decimal opdateringer dvs. v/ 1.(xx)
  • Opdatering af WordPress forbeholdt decimal opdateringer dvs. v/ 1.(xx)

Abonnementet er ikke omfattet af:
(og bliver afregnet pr. time (+ pr. km.)

  • Udkørende support
  • Redigering af modtaget materiale
  • Opdatering af plug-in/moduler ved fuld opdatering dvs. v/ 1.(xx)
  • Opdatering af WordPress ved fuld opdatering dvs. v/ 1.(xx)
  • Fjernsupport
  • Guides eller undervisning